W pierwszej części opisałem podstawy układania setów. Jednak, jest to dopiero początek "zabawy" z runami. Kolejnym krokiem do wzmocnienia waszych stworów jest odpowiednie dobranie statystyk głównych.
Runy o numerach 1, 3 i 5 posiadają zawsze te same statystyki. Kolejno:
1 - Atk,
3 - Def,
5 - Hp.
Są to runy mniej istotne ponieważ bonusy które nam dają są znacznie mniejsze od run na slotach 2, 4 i 6. Jest tak, ponieważ na wyżej wymienionych pozycjach możemy umieścić runy które dają nam bonusy procentowe. Przykładowo Hp daje nam znacznie mniej niż Hp %. Warto wyrobić sobie nawyk automatycznego sprzedawania run bez % na slotach 2, 4, i 6. (Wyjątek: Spd z % nie istnieje!)
Na runach 2, 4 i 6 możemy znaleźć:
2 - Hp %, Atk %, Def %, Spd
4 - Hp %, Atk %, Def %, CritR %, CritD %
6 - Hp %, Atk %, Def %, Res %, Acc%
Jak widzimy tylko Hp%, Atk% i Def% znajdują na wszystkich 3 slotach (2, 4, 6). A pozostałe tylko na jednej pozycji. Z tego wynika że dany stwór nie może mieć jednocześnie runy Crit R i Crit D itd. Jest to bardzo istotne podczas planowania buildu dla danego stwora.

Brak komentarzy:
Prześlij komentarz