Zakładając bloga zastanawiałem się od czego zacząć.
Początkowo planowałem opisać podstawowe statystyki. Ale uznałem że większość
graczy rozumie je intuicyjnie. Jeśli nie to z łatwością wywnioskują wszystko z
poniższego tekstu.
Ostatecznie zdecydowałem opisać podstawowe typy stworków.
Ataker - Istota której głównym zadaniem jest zadawanie
obrażeń przeciwnikom. Z tego względu najważniejsze statystyki dla tego typu
stworków to Atak, Crit Rate i Crit Damage. Pierwszym Atakerem którego dostajemy
w grze jest Hellhound. Poza tym każdy z graczy dostaje Magic Knighta i Elven
Rangera.
Healer - Stwór którego zadaniem jest utrzymanie pozostałych
istot przy życiu. Najważniejsze żeby healer był trudny do wyeliminowania.
Dlatego warto zainwestować w Hp i Resistance. Często zdarza się że leczenie
zależy np. od ataku, Hp czy ilości stworów w teamie. Na co również warto
zwracać uwagę podczas dobierania run. Pierwszym healerem każdego summonera jest
Fairy.
Support - Chyba najbardziej rozbudowana grupa stworów. Mają
wiele zastosowań. Mogą np. zwiększać atak czy obronę. Niektóre z nich dodają
nam dodatkowe osłony czy też przyspieszają naszą kolejkę. Ważne aby support był
szybki i wytrzymały. Inwestujemy więc głównie w Spd i Hp. Jeżeli nasz stwór ma nałożyć
na przeciwnika jakieś niekorzystne efekty, np. osłabić atak przeciwnika to
warto zadbać o Accuracy. Supportem jest np. Garuda.
Tank - Stwór cechujący sie wysoką odpornością. Ma za zadania
przyjmować na siebie ataki przeciwnika. Niektóre z tych stworów potrafią też
zadać spore obrażenia co wiąże się z tym, ich i atak zależy na przykład od
Defensywy (Def). Tanki generalnie powinny posiadać możliwie dużo Hp, Def i
Resistance. Pierwszym tankiem jest Vagabond.
Reviver - Stwór który przywraca na pole walki istotę
wcześniej zabitą przez przeciwnika. Podobnie jak w przypadku healera i supporta,
ważne będzie zadbanie o odpowiednią szybkość i Hp. Pierwszym reviverem którego
dostajemy w pierwszym etapie gry jest garuda, jednak dopiero po obudzeniu.
Crowd Control - ostatnia grupa stworów. Ich zadaniem jest kontrola
pola walki, poprzez ograniczenie ruchów przeciwnika np. zamrażając wroga,
usypiając bądź nakładając stuny. W każdym przypadku przeciwnik traci kolejkę.
Pierwszym stworem tego typu może zostać Magic Knight, jeżeli założymy mu set
run despair.

Brak komentarzy:
Prześlij komentarz