poniedziałek, 11 lipca 2016

1 - Podstawowe typy stworów w Summoners War

Zakładając bloga zastanawiałem się od czego zacząć. Początkowo planowałem opisać podstawowe statystyki. Ale uznałem że większość graczy rozumie je intuicyjnie. Jeśli nie to z łatwością wywnioskują wszystko z poniższego tekstu.

Ostatecznie zdecydowałem opisać podstawowe typy stworków.

Ataker - Istota której głównym zadaniem jest zadawanie obrażeń przeciwnikom. Z tego względu najważniejsze statystyki dla tego typu stworków to Atak, Crit Rate i Crit Damage. Pierwszym Atakerem którego dostajemy w grze jest Hellhound. Poza tym każdy z graczy dostaje Magic Knighta i Elven Rangera.

Healer - Stwór którego zadaniem jest utrzymanie pozostałych istot przy życiu. Najważniejsze żeby healer był trudny do wyeliminowania. Dlatego warto zainwestować w Hp i Resistance. Często zdarza się że leczenie zależy np. od ataku, Hp czy ilości stworów w teamie. Na co również warto zwracać uwagę podczas dobierania run. Pierwszym healerem każdego summonera jest Fairy.

Support - Chyba najbardziej rozbudowana grupa stworów. Mają wiele zastosowań. Mogą np. zwiększać atak czy obronę. Niektóre z nich dodają nam dodatkowe osłony czy też przyspieszają naszą kolejkę. Ważne aby support był szybki i wytrzymały. Inwestujemy więc głównie w Spd i Hp. Jeżeli nasz stwór ma nałożyć na przeciwnika jakieś niekorzystne efekty, np. osłabić atak przeciwnika to warto zadbać o Accuracy. Supportem jest np. Garuda.

Tank - Stwór cechujący sie wysoką odpornością. Ma za zadania przyjmować na siebie ataki przeciwnika. Niektóre z tych stworów potrafią też zadać spore obrażenia co wiąże się z tym, ich i atak zależy na przykład od Defensywy (Def). Tanki generalnie powinny posiadać możliwie dużo Hp, Def i Resistance. Pierwszym tankiem jest Vagabond.

Reviver - Stwór który przywraca na pole walki istotę wcześniej zabitą przez przeciwnika. Podobnie jak w przypadku healera i supporta, ważne będzie zadbanie o odpowiednią szybkość i Hp. Pierwszym reviverem którego dostajemy w pierwszym etapie gry jest garuda, jednak dopiero po obudzeniu.

Crowd Control - ostatnia grupa stworów. Ich zadaniem jest kontrola pola walki, poprzez ograniczenie ruchów przeciwnika np. zamrażając wroga, usypiając bądź nakładając stuny. W każdym przypadku przeciwnik traci kolejkę. Pierwszym stworem tego typu może zostać Magic Knight, jeżeli założymy mu set run despair.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz